لاغری با دستگاه RF

لاغری با دستگاه RF:RF به معنی امواج رادیو فرکانسی هست که در علم پزشکی کارایی بسیاری دارد.

از این امواج ایمن به‌منظور از بین بردن بافت چربی، رفع سلولیت، جوان‌سازی پوست صورت رفع چین‌وچروک‌های ریز اطراف چشم و صورت  و لیفت قسمت‌های شل شده پوست و … استفاده می‌شود. البته فرکانس سَری مربوط به قسمت صورت با سَری مربوط به بدن تفاوت دارد.

عملکرد دستگاه RF

دستگاه RF همانند دستگاه کویتیشن یک روش درمانی بدون درد و عارضه می‌باشد که یک روش غیرتهاجمی می‌باشد. با حرارت کنترل‌شده که به پوست آسیبی نمی‌زد به لایه‌های  چربی زیرین پوست نفوذ می‌کند و این چربی‌ها از طریق سیستم لنفاوی تخلیه می‌شوند.

از سایر اثرات دستگاه RF می‌توان به سفت شدن بافت ، افزایش گردش خون و کاهش سلولیت اشاره کرد. بیشتر افرادی که از دستگاه RF استفاده کرده‌اند بهبود متوسط در رنگ پوست خود را مشاهده کرده‌اند.

با دستگاه RF  بافت‌های زیر پوست تحریک می‌شوند و شروع به کلاژن سازی می‌کنند. کلاژن باعث حفظ الاستیسیته (کشسانی) و قوام پوست می‌شود؛ بنابراین کسانی که از دستگاه RF برای صورت خود استفاده می‌کنند، می‌توانند صورتی جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشند.

آیا لاغری با دستگاه RF  باعث کاهش وزن هم می‌شود؟

زمانی که شما برای استفاده از دستگاه  RF به یک کلینیک تناسب‌اندام مراجعه می‌کنید، باید هدفتان لاغری موضعی با دستگاه RF باشد نه کاهش وزن. RF یک روش کاهش وزن نیست؛

بلکه لاغری با دستگاه RF از نوع موضعی می‌باشد. البته با رعایت یک رژیم کم‌کالری و کم‌چرب و فعالیت بدنی در طول دوره درمان با این دستگاه کاهش وزن هم اتفاق می‌افتد.

استفاده از دستگاه لاغری موضعی RF باعث سفت کردن پوست، کاهش چربی و سلولیت در مناطقی که به روش‌های کاهش وزن سنتی پاسخ نمی‌دهند، می‌شود. اکثراً این‌گونه چربی‌های مقاوم زمینه وراثتی دارند و باوجود رژیم غذایی و ورزش، از بین نمی‌روند. در این مواقع می‌توانیم از روش لاغری موضعی با دستگاه RF استفاده کنیم.