لاغری صورت در تبریز

شما صورتی تپل و دوست‌داشتنی و قلبی مهربان دارید. درست است؟ اول از همه باید بگویم که راز جذابیت در اعتماد به نفس استپس در مرحله‌ی اول، خود را به همین شکلی که هستید، بپذیرید و دوست داشته باشید. ما برای شادی کسی که دوستش داریم، تلاش می‌کنیم. علت اینکه شما به دنبال روش های لاغر شدن صورت چاق می‌گردید، دقیقاً همین است. تلاش برای بهتر شدن وضعیت خود، یکی از مهم‌ترین نشانه‌های دوست داشتنِ خود استخب! مرحله‌ی بعدی چیست؟

عوامل موثر در لاغری صورت

·         افزایش سن : افزایش سن و پیری یکی از عواملی است که در لاغری صورت تأثیر می‌گذارد. با افزایش سن، تولید کلاژن پوست که برای حفظ بافت پوست و جلوگیری از افتادگی آن اهمیت بسیاری دارد، کاهش پیدا می‌کند و همچنین با ازبین‌رفتن چربی‌های زیرپوستی، چهره ظاهری لاغر به خود می‌گیرد.

·         قرارگرفتن در معرض نور خورشید : بسیاری از افراد بدون استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، ساعات زیادی را در معرض نور خورشید سپری می‌کنند. اشعه‌های مضر UV با آسیب به بافت سطحی و عمقی پوست، رفته‌رفته موجب ازبین‌رفتن سلول‌های پوستی، کاهش تولید چربی طبیعی، خشکی پوست، توقف کلاژن‌سازی و در نتیجه لاغر شدن صورت می‌شوند.

·         اختلال تعادل هورمونی : تغییرات هورمونی و اختلال در سطح ترشح آنها نیز ممکن است یکی از علت‌های لاغری صورت باشند. به طور مثال هورمون زنانه استروژن که یکی از وظایفش توزیع متعادل چربی در بدن است با کاهش ترشح موجب چربی‌سوزی و کاهش وزن و درنتیجه لاغر شدن صورت می‌شود.

از دیگر موارد تأثیرگذار در لاغری ناخواسته صورت می‌توان به مصرف بیش از حد الکل و دخانیات، استرس شدیدی، ورزش بیش از حد، انواع بیماری‌ها و رژیم غذایی نامناسب اشاره کرد

رژیم کاهش وزن ، سریعترین روش برای لاغری صورت چاق

متخصصین کاهش وزن و مربیان ورزشی جمله‌ی معروفی دارند: کاهش وزن و چربی‌سوزیِ موضعی امکان‌پذیر نیست. یک روش ساده برای لاغری صورت چاق این است که از شر چربی کلی بدن خلاص شوید. یعنی کاملاً اضافه وزن را از بین ببرید. با اصلاح رژیم غذایی و لاغری بدن، صورت شما به‌سادگی لاغر خواهد شد.

 در طول روز کالری کمتری مصرف کنید تا بدن شما از چربی برای تامین انرژی مورد نیاز خود، استفاده کند. اگر این کار را به‌درستی انجام دهید، چربی‌های ناحیه‌ی صورت به‌تدریج محو می‌شوند و به هدف خود دست می‌یابید.

خبر خوش این است که با شروع رژیم کاهش وزن، اولین جایی که شروع به لاغر شدن می‌کند، گردن، فک و صورت است. بنابراین اصلاح رژیم غذایی و دریافت کالری کمتر، سریع ترین روش برای لاغری صورت است.

در مورد کالری نقصان چیزی می‌دانید؟ برای اینکه یک کیلو از وزن خود را از دست بدهیم، باید 3500 کالری بسوزانیم یا کمتر دریافت کنیم. فرض کنید که کالری تثبیت شما در وزن فعلی، 2500 است. اگر شما روزانه 2000 کالری مصرف کنید، ظرف یک هفته، 1 کیلو لاغر می‌شوید.

بهترین راه کاهش وزن این است که در این مسیر آهسته و پیوسته باشید. انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشید و فریب تبلیغات را نخورید. به‌مرور زمان متوجه می‌شوید که صورت شما لاغر تر شده است

خواب کافی ، یک روش ساده برای لاغری صورت

برای دیدن چهره‌ای لاغر و دل‌خواه، خوب بخوابید. بدن برای سلامتی نیاز به خواب دارد. مطالعات زیادی کمبود خواب را با افزایش وزن مرتبط می‌دانند.

بدن خسته دچار نفخ  و پف می‌شود. همچنین افتادگی عضلات صورت به‌دلیل بی‌خوابی ، شایع است. قانون کلی این است: بین 7 تا 8 ساعت بخوابید. البته رعایت یک روال منظم نیز در کیفیت خواب شما موثر است

وزن تان را در حالت متعادل نگه دارید

اگر چاقی صورت‌تان به خاطر این است که کلا اضافه وزن دارید یا جدیدا چاق‌تر شدید خوب پس دور خودتان نچرخید، تنها گزینه‌ی موجود کاهش وزن است. اگر چربی‌های بدن‌تان آب شوند، بالطبع چربی‌های صورت‌تان هم با شما خداحافظی می‌کنند. این مسئله ارتباطی به لاغری موضعی ندارد، باید وزن کل بدن‌تان کم شود و توده‌ی چربی عمومی را از دست بدهید تا صورت‌تان هم استخوانی شود

می‌دانم مدام در تمام سایت‌ها و مقاله‌های مختلف مطالب تکراری درباره‌ی وزن کم کردن خوانده‌اید، خوب چیز عجیبی نیست رژیم لاغری و چاقی جزو موضوعات جذاب روز است، اما اگر تمام راه‌ها را هم بروید، باز هم منطقی‌ترین و سالم‌ترین راهِ کم کردن چربی‌ها‌ی اضافی بدن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است، همین!

·         مسیر درست این است که تحت نظر یک متخصص تغذیه رژیم بگیرید تا مطمئن باشید از یک رژیم غذایی سالم پیروی می‌کنید و به بدن‌تان آسیب نمی‌رسانید.

·         معمولا بهترین تمرینات برای وزن کم کردن ورزش‌های هوازی است. از ورزش‌های هوازی نتیجه‌ی بیشتر و بهتری می‌گیرید.

·         مقدار بیشتری فیبر و سبزیجات سبز مصرف و سعی کنید غذاهای حاوی قند و چربی نخورید.

الکل مصرف نکنید، چون باعث می‌شود بدن‌تان آب بسیاری از دست بدهد و کم شدن آب بدن باعث شود صورت‌تان پف کرده به نظر بیاید

ماساژ برای لاغری صورت

یکی از روش‌هایی که در کنار تغذیه و ورزش به لاغری صورت کمک می‌کند، ماساژ برای لاغری صورت است. ماساژ لاغری صورت، علاوه بر درگیرکردن ماهیچه‌ها و کمک به تقویت عضلات صورت، با تحریک غدد لنفاوی به تخلیه آب میان‌بافتی و کاهش التهابات صورت و درنتیجه لاغری صورت می‌انجامد

ماسک خاک رس

بر طبق تحقیقات انجام شده و به ثبت رسیده در مجلات علمی آمریکایی، خاک رس می‌تواند به‌عنوان ماسک سلول‌های چربی پوست را از بین ببرد و با تحریک کلاژن‌سازی و عوامل فیبری در لاغر شدن صورت تأثیر داشته باشد.

·         دو قاشق غذاخوری خاک رس را با یک قاشق چایخوری شیرخشک ترکیب کنید

·         کمی آب یا گلاب را به ترکیب اضافه کنید تا حدی که حالتی خمیری شکل به خود بگیرد.

·         خمیر را به‌صورت دورانی بر روی صورت و گردن خود ماساژ دهید.

·         بگذارید به مدت 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

·         هر دو هفته یک‌بار از این ماسک برای لاغر شدن صورت خود استفاده کنید.

ماسک لاغری صورت با تخم ‌مرغ

پپتیدهای موجود در سفیده تخم‌مرغ باعث کشیدگی، سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی آن می‌شود. همچنین با افزودن شکر به سفیده تخم‌مرغ می‌توانید لایه‌برداری سبکی بر روی پوست صورت خود انجام دهید و به پاک‌سازی بهتر پوست و ازبین‌بردن سلول‌های مرده کمک کنید.

·         یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با یک قاشق غذاخوری ماست و کمی شکر ترکیب کنید.

·         ماسک را بر روی صورت خود ابتدا ماساژ دهید و سپس بگذارید خشک شود.

·         پس از حدود 10 دقیقه صورت خود را به آرابی با آب ولرم بشویید.

هر دو هفته یک‌بار از این ماسک برای لاغر شدن صورت خود استفاده کنید

روش های پزشکی برای لاغر کردن و رفع چاقی صورت در تبریز

به غیر از روش‌های خانگی لاغر کردن صورت، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که برای انجام آنها باید به متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

·         بوتاکس: درمان عالی برای لاغری کردن صورت است. اگر به دنبال لاغر کردن صورت با بوتاکس هستید، باید از یک پزشک باتجربه در انجام این روش مشاوره بگیرید. رفع چاقی صورت با بوتاکس برای بیماران دارای عضله بزرگ و فک پهن مؤثر است.

·         مزوتراپی: مزوتراپی یک تکنیک تزریق بدون جراحی با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی است و جایگزینی کم تهاجمی و کم‌هزینه نسبت به سایر روش‌هایی است که چاقی صورت را رفع می‌کند

·         کربوکسی تراپی: روش درمانی است که با استفاده از یک سوزن مناسب گاز دی‌ اکسید کربن و گاز بی‌بو،که بخشی از هوایی است که نفس می‌کنیم، زیر سطح پوست (لایه‌های پوستی و زیرپوست) تزریق می‌شود.

·         آر اف: درمان با آر اف (RF) روشی است که شامل استفاده از یک دستگاه انرژی رادیویی (RF) برای گرم کردن و سفت کردن بافت جهت افزایش جریان خون و از بین بردن چاقی صورت است.کلینیک آرمونی با داشتن دستگاه آراف مخصوص صورت در سریع ترین زمان ممکن لاغری ایمن و کم هزینه برای صورت شما فراهم میکند.

کرایو لیپولیز صورت:با دستگاه کرایو لیپولیز مخصوص صورت می شود برای کاهش سایز غبغب نیز استفاده شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*